11 thoughts on “Även tredjebilen fick parkering

  1. Magnus H says:

    Det är förstås för reservbilen, som man bara drar fram när man kvaddat de båda ordinarie bilarna (man får inte glömma att montera av backspeglar och antenn innan man puttar in den bara).

  2. Hej hopp says:

    Parkering för den vige, in- och utpassage via bakluckan!

  3. Ubbelubb says:

    Lagom med plats för jurgs trampbil.

  4. Broken Haiku says:

    Här var det vilja och våld. De tyckte tydligen det var helt OK att krympa bilen för att få in den dessutom!

  5. Vänsterhäntas Dag says:

    Varför ska de ha en massa ved i garaget?

  6. Andy says:

    Garage? More like garbage.

  7. sjöis says:

    Ta i trä…

  8. Tomas says:

    Förstår inte det roliga. Varför slösa mera utrymme än nödvändigt? Om man har en bil som bara används på till exempel sommaren så finns ju ingen anledning till att ha mera plats en vad som precis behövs, När man tar fram den på våren så ställer man vinterbilen i det utrymmet. Fullkomligt rationellt och logiskt, men definitivt inte något som är roligt så varför en garageritning ligger upplagd här förstår jag inte.

    1. M says:

      Men det står ju också att utrymmet är 180 cm brett. Min pyttelilla bil skulle gå att klämma in där, men det då är det omöjligt att komma ur bilen. En normalstor bil går inte att få in alls. Då är det kanske inte så praktiskt?

  9. Arkitekten says:

    Tankefel är det väl knappast.
    Utrymmet rymmer utan problem en Honda Civic med infällda backspeglar.
    De flesta länder har betydligt mindre parkeringsplatser vägar och garage än Sverige, det är ju bara
    en fråga om vad som är bekvämt. En amerikan hade förmodligen inte lyckats få in en motorcykel i ett
    svenskt dubbelgarage och själv har jag varit livrädd när jag skulle in i franska parkeringshus med en
    hyrtwingo. Jag tänker mig utrymmet som perfekt för en motorcykel, CAD-programmet saknade väl
    bara symbolen…

Lämna ett svar

Din e-postadress kommer inte publiceras. Obligatoriska fält är märkta *