10 reaktioner på ”Ett kostsamt pris för en näsas kris

  1. Stockholm Syndromet skriver:

    Kanske inte världens bästa marknadsföringsknep, eller?

  2. 3mm@ skriver:

    Betalar för något dåligt. Har de möjligtvis hämtat inspiration från grannen IKEA?

  3. Strummerboy skriver:

    Nej, Anahita, ett pris kan inte vara kostsamt.
    En vara, en tjänst eller en händelse mm. kan vara kostsam, ett pris kan vara högt eller lågt…eller bra.

  4. Andreas skriver:

    Säljer de månne också

    Nötpåse
    ”Anafylaktisk chock”

  5. stina skriver:

    Åh, det är ju grossisten som kommer på namnen, och det gäller ju att vara ärlig när det är både ax och blåklint i buketterna…

  6. Sweydia skriver:

    Har (s) blivit både blå och vita (såväl som röda) nuförtiden?

  7. Vänsterhäntas Dag skriver:

    Snyggt rimmat Anahita!

  8. Psychoria skriver:

    Att ge bukett för att få mys
    kan börja med ”sniff” och sluta med ”nys”.

  9. Samson Biceps skriver:

    Inte för att detta har något med bilden att göra, men jag såg en skylt idag på Hemköp intill Chapmans torg. Det stod ”frigående ägg” på hylletiketten. Fenomenalt kul ju. Kan inte någon kameraägare gå dit och fota och lägga upp här?

  10. 3mm@ skriver:

    #9 Samson Biceps
    En sån bild har redan varit med

Kommentera

E-postadressen publiceras inte. Obligatoriska fält är märkta *

Följande HTML-taggar och attribut är tillåtna: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>