0 reaktioner på ”fall nästan rätt! Det blev i alla

  1. Adam skriver:

    #39: Jodå, det går visst. TobleroNE och toblerONe, samma N används två ggr bara:P^^

    bilden är f.ö rätt kul tycker jag, även om ajg sätt mycket roligare. Rubriken satte dock pricken över i och gjorde det hela riktigt kul^^

  2. jurg skriver:

    haha andreas har råkat skriva fel i rubriken. den har liksom kastats om! det får du rätta till. Isåfall blir det en riktigt rolig rubrik. För bilden är ju iallafall nästan rätt.

  3. Isaura skriver:

    Hahaha! :D Det tog ett tag för mig att koppla ihop rubriken, men när jag väl förstod tyckte jag att det var jätteroligt! :D

  4. Natta skriver:

    Rubriken <3

  5. evelina skriver:

    hahah rubriken var kuligast

  6. Elin I. skriver:

    @ Moment 22: Fast tråkigast av allt är ändå de gnälliga människor som kommenterar.

    @27 jaha: Nej, det kallas reklamkupp…

  7. Anders! skriver:

    HAHAHAH rubriken höjer hela bilden till nya höjder. dör av skratt:D

  8. Osmo skriver:

    Det där är självfallet medvetet. Ett grafiskt grepp för att få konsumenten att se reklamen och reagera istället för att bara ignorera den. Lite av samma anledning som Viking Line i sin reklam skriver ”ngli” istället för hela sitt företagsnamn. Eller filmreklam som bara anger ett datum istället för att förklara att det handlar om en filmpremiär. O.s.v.

  9. BOBRiAR @ bilddagboken skriver:

    Det är INTE meningen. :P

    Har sett massa sånna som sitter rätt.

  10. Shayo skriver:

    Den här såg jag ju påväg till peace&love.. coolt :)

  11. ina skriver:

    Det är väll bara för att folk ska kolla mer på skylten ? man blir ju distraherad av den när dem har gjort fel.

  12. Änna-Banäna skriver:

    Men hallå Ännabännäna, sluta halvstjäla mitt nick!

  13. Bea skriver:

    men eller så har dom satt det så för att folk ska lägga märke till reklamen ( och dom har lyckas verkar det som ) så folk tänker på reklamen för att sedan ”omedvetet” gå till willys!

  14. Andreas skriver:

    fyfan så fult inte ens kul :S alla människor kan göra fel :D

  15. fra-granskaren skriver:

    rubriken var underbar denna gång… :)

  16. Maja aka Syfilis skriver:

    hahahahah den så vi påväg till peace & love. Nån som börjat midsommar lite tidigt?

  17. Jossy skriver:

    Ibland blir jag förundrad över hur denna sida kan vara så populär. Jag har inte besökt den på flera veckor och det har bara kommit upp fyra fem nya inlägg. Jag tycker idèn är god, sidan ger mig många skratt. Men uppdateringen är alldeles för klen för att det ska funka för mig. Jag beösker därför tjuvtittat ca en gång i månaden.
    :)

  18. Anti skriver:

    Epic Fail

  19. Becca skriver:

    såg den i häromdan… jo man kan verkligen fundera om de ska va så…

  20. Jonathan skriver:

    HAHHA!! tyckte de va lite roligt, tills jag såg den roliga rubriken HAHAH

  21. Rille skriver:

    Marknadsföring kallas det ja..! Folk reagerar mer på saker och ting som inte stämmer. Det verkar ju funka ganska bra eftersom det pratas om det här och på många andra siter.. :)

  22. maha skriver:

    min mormor bor i det vita huset , haha jag är seriös

  23. Amanda @ Berga skriver:

    Bästa rubriken ever. Seriously.

  24. Felix skriver:

    @ 71
    Jo, det var det första jag tänkte också.
    Hur många kollar på vanliga annonser?
    ALLA ser ju den här, och ser man det bara snabbt reagerar ofta det undermedvetna på saker som man vet inte är rätt.

    btw. Såg den jag med i ludvika..
    Då jag började fundera på varför den sitter så..
    Så stort kan ingen Faila :)

  25. pelle skriver:

    Ni får tänka i cirkel, Puckon! :(

  26. Mr. Bombastic skriver:

    wow, jag bor där! Inte i skylten alltså, men i Ludvika

  27. Fanny skriver:

    annars är väl ”ed is love” ett ganska gulligt budskap (ED står för Eating Disorder)

Kommentera

E-postadressen publiceras inte. Obligatoriska fält är märkta *

Följande HTML-taggar och attribut är tillåtna: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>