Tjej 17+: Jag köper alltid bikini i en storlek för stor.
Tjej 17+: Varför det?
Tjej 17+: Ja men, det är ju skitbra, då tror alla att man har gått ner sen man köpte den!
Fortsätt läsa Supersize me!
Årsarkiv: 2006
Dörrvakterna skulle i alla fall få det lättare
Tjej 18+: Fan också nu har jag glömt det igen, vi kan lika gärna vända hem!
Tjej 25+: Vaddå?
Tjej 18+: Jag har glömt det där. Vad heter det..som man har för att komma in på puben?
Tjej 25+: Vaddå har du glömt dina föräldrar?
Fortsätt läsa Dörrvakterna skulle i alla fall få det lättare
Med en rapp käft klarar man sig ifrån vad som helst!
Kontrollant 40+: Biljetten, tack.
Kvinna 45+ (argt): Jag använder inte biljett. Jag använder sunt förnuft!
Kontrollant 40+: Jaha, ungefär som jag då…
(Kontrollanten fortsätter vidare utan att bry sig om att kvinnan inte har biljett).
Fortsätt läsa Med en rapp käft klarar man sig ifrån vad som helst!
Det räckte liksom inte med ett vanligt nej
(Kraftig kille 20+ går fram till två tjejer).
Kille (till den ena tjejen): Hej..?
Tjej 1: Aa, nej det är bra tack, jag har en pojkvän. Han är i lumpen.
Tjej 2: Dessutom ser du ut som Björne!
Fortsätt läsa Det räckte liksom inte med ett vanligt nej
Vissa dricker för att festa, andra för att jaga terroristceller
(Full kille 25+ står och väntar på sin kebab).
Kille 25+: Kompis, har du ehh..(tänker)..Hamas? (Syftar på hommous).
Kebab-biträde (skräckslagen): NEJ NEJ! Vi sysslar inte med sånt här!
Fortsätt läsa Vissa dricker för att festa, andra för att jaga terroristceller