Tjej 20+: Och så hade jag födelsedagsfest i helgen med tjejerna…
Kille 25+: Jaha, var det roligt?
Tjej 20+: Ja det var jättekul, tills en av tjejernas mamma ringde och sa att tjejens pappa hade dött.
Kille 25+ (ser ledsen ut): Åh nej!
Tjej 20+: Ah, jag vet, så jävla dålig stil att ringa och förstöra en fest sådär.
Fortsätt läsa Friends to die for
Årsarkiv: 2006
För mycket läsande på Tjuvlyssnat hade satt sina spår hos honom
Full studentkille #1: Dagens ungdom måste vara gay-by-default.
Full studentkille #2: Va?! Hur menar du?
Full studentkille #1: Ja, är det inte uppenbart? Det finns ingen möjlighet att Gud, Moder Jord eller Runar Sörgaard, vem du nu väljer att tillbe, skulle låta, några så otroligt puckade individer, fortplanta sig.
Fortsätt läsa För mycket läsande på Tjuvlyssnat hade satt sina spår hos honom
Gäller ju att prioritera vad man ska göra på sin semester
(Tjej 20+ står i kö för att lite diskret betala två paket Resorb(vätske-ersättning) och ett paket kondomer).
Expedit: Ska du åka utomlands?
Tjej 20+ (generat): Jaa.. Spanien.
Expedit: Du har väl tänkt på att skydda dig?
Tjej 20+ (förvånat): Ja, jag har ju köpt kondomer nu?!
Expedit: Jag menar mot solen!
–> Cred elli
Fortsätt läsa Gäller ju att prioritera vad man ska göra på sin semester
En för varje pojkvän
Tjej 25+: Hejsan, kan jag få ett kort där det står; du är min enda, det finns ingen annan?
Kassörskan: Ja visst! Hur många?
Fortsätt läsa En för varje pojkvän
Krossa kapitalismen, jag menar nekrofilismen!
(Två tjejer ska just ta för sig av texmex-buffén).
Tjej 17+ 1: Alltså, det är bra att man kan ta hur mycket man vill. Man kan vara som värsta….eh, vad heter en sån där som stjäl saker hela tiden?
Tjej 17+ 2: Kapitalist?
Tjej 17+ 1: Ah, just det, eller är inte det en sån där snuskgubbe som tänder på lik?