Arkitektvägen, Bromma
Tjej 20+ #1 (sjunger): I love you ich lieben dich Satan Ibrahimovic. Öhh, jag sjöng något fel tror jag.
Tjej 20+ #2: Det heter faktiskt inte lieben utan LIEBE!
Tjej 20+ #1: Ja ja, same same, potatoe potato.
Arkitektvägen, Bromma
Tjej 20+ #1 (sjunger): I love you ich lieben dich Satan Ibrahimovic. Öhh, jag sjöng något fel tror jag.
Tjej 20+ #2: Det heter faktiskt inte lieben utan LIEBE!
Tjej 20+ #1: Ja ja, same same, potatoe potato.
Gröna linjen
Tjej #1: Oh my god! Kolla! Man kan se Sverige-England spela på Råsunda GRATIS om man är Medmera-kund!
Tjej #2: NÄ?! Vi mååste gå!
Tjej #1: Fan vad coolt, men undra varför de spelar just den matchen i Sverige när alla andra är i Tyskland?
Tjej #2: Kanske för att fotboll är så stort här?
Drottninggatan, Örebro
Världsnaturfonden-kille: Har ni tid en stund?
Pappa (tyst till sonen): Kom nu vi har bråttom. Vi vill inte ha deras jävla skitgrejer, visst är det synd om djuren men det är det väl för i helvete om alla!
Son (ledsamt till Världsnaturfonden-kille): Vi vill inte hjälpa era skitdjur. Det är synd om alla. Till och med min mormor, fastän hon inte ger mig godis. För hon har inga tänder. Ge henne pengarna i stället.
Tjej 20+ #1: Så eftersom det var så varmt sov jag ovanpå täcket och med fönstret öppet. Sen under natten blev det kallare och när jag vaknade var jag förkyld.
Tjej 20+ #2: Stackare, vad jobbigt!
Tjej 20+ #1: Men va fan! Min kropp är ju värdelös! Den ska ju väcka mig när den blir kall så jag kan krypa ner under täcket! Hur ska jag hålla mig frisk när min kropp latstrejkar på det här viset! Skitkropp!
Tjej 20+ #2 (skrämd blick): Mmmm…
Fortsätt läsa Höga kroppsideal
Solande tjej #1: Shit jag är helt sönderbränd på näsan sen jag var utomlands.
Solande tjej #2: Ja den är lite röd.
Solande tjej #1: Det konstiga är att det bara är på den här sidan (pekar på näsan). Jag tror det beror på att jag var på ostkusten.
Fortsätt läsa Solen går ner i väst och upp i ….ostkusten?