Årsarkiv: 2006

Det är inte Sveriges största stad, men kom igen nu!

Stora torget, Falun

Herre 70+ : Det var då en väldans fin skinnrock du hade!
Hårdrockssnubbe : Ah, tack!
Herre 70+ : Var har du hittat den då?
Hårdrockssnubbe : Köpt den på Internet.
Herre 70+ : Jaha Internet, finns det i Falun?

When explaining think outside of the box

Gröna linjen, Medborgarplatsen

Popkille 25+ (i mobilen): Yes, we are leaving Medborgarplatsen right now, so we should be at Slussen in about one sec. I`m in the back of the train so you can just get on the train. Just go to the back of the train and you will see me. No, no, I´m in the back of the train! (Paus) No, in the back of the train, in the ASS of the train!!

Ny filmmusik till MI:4

Uddevalla

Tonårskille: Det är en låt som har stört mig hela dan, jag kan inte komma på vilken det är!
Tonårstjej: Jag får höra.
(Tonårskille nynnar Für Elise).
Tonårstjej: Men det är ju Mission Impossible-låten.
(Paus).
Tonårskille: Ja det är det ju!