Snaps, Medborgarplatsen
Kille #1: Jag har dumpat bruden!!
Kille #2: Va? När då?
Kille #1: Typ för en timme sedan.
Kille #2: Men varför då?
Kille #1: Idiot! Det är fotbolls-VM.
Snaps, Medborgarplatsen
Kille #1: Jag har dumpat bruden!!
Kille #2: Va? När då?
Kille #1: Typ för en timme sedan.
Kille #2: Men varför då?
Kille #1: Idiot! Det är fotbolls-VM.
Systembolaget, Halmstad
(En man sitter och väntar på sin tur tillsammans med sin lille son, en A-lagare kommer in och sätter sig bredvid).
Sonen (högt och tydligt): Pappa det är inte bra att dricka för mycket öl.
Pappan (skruvar generat på sig, liksom kunderna i närheten): Nej!
Sonen: För man blir så kissnödig då!
Systembolaget, Ringen, Stockholm
Pappa (till expediten): Tio Heineken,tack!
Barn (ca 4 år): Nää, pappa ta Falcon för den är godare…
Stockholm Stadion, Matchen
Liten pojke: Mamma, mamma, kolla nu kommer Bin Ladin in på planen!
Mamma (viskande): Nej, sschh! Det är Dogge Doggelito.
Liten pojke: Jaha, oj…Jag blandar ihop ibland.
Stockholm Stadion
Kille #1: JÄÄVLAA TJOCKIS BROOLIN!!
Kille #2: HAHA!! DU ÄR SÅ MISSLYCKAD!!
Kille #3: Den där jävla Brolin alltså, han har inte gjort nåt vettigt i hela sitt liv!
(Lite senare):
Kille #1: Vart ska vi äta efter matchen?
Kille #3: Jag har hört att Undici ska ha god mat.