Uteservering, Medborgarplatsen
Tjej i mobil: Nej, men vi ses på söder för söder is the SCHEISSE! Ja! Ja för fan. Säg till när ni kommer in, men gärna med lite framförhållning så jag kan smeta in något på mina fantastiska ögonfransar!
Uteservering, Medborgarplatsen
Tjej i mobil: Nej, men vi ses på söder för söder is the SCHEISSE! Ja! Ja för fan. Säg till när ni kommer in, men gärna med lite framförhållning så jag kan smeta in något på mina fantastiska ögonfransar!
62.an, Dramaten
Tuggummituggande tjej #1: Har du hört att dom snott 63 kg sånt man har i lussebullar?
(tystnad)
Tuggummituggande tjej #2: Vem fan snor 63 kg russin?!
Vaksala Torg
Tjej: Kan vi inte dra till McDonalds och käka lunch? Jag vill köpa ett VM-mål for att vinna VM-biljetter.
Kille: Haha, vad dum du är, tror du på det där eller? Man kommer ALDRIG kunna vinna dem.
Tjej: Vaddåra?
Kille: Nej alltså jag litar inte på den där clownen.
Tjej: Vem, Ronald McDonald?
Kille: Ja! Snubben har inte visat sig på flera år. Tro inte på honom. Han är skitskum.
Systembolaget, Linnégatan
En pappa är på väg in till systemet med två små barn.
Barn 1: Pappa, måste vi gå in här vaaarje dag?
Pappan: Det gör vi väl ändå inte!?
Barn #: Pappa! Det gör vi visst!
Ikea, Kungens kurva
Mamma (till sin son i treårsåldern): Men vet du vad som händer med barn som bråkar här? DÅ KOMMER IKEA-SPÖKET OCH TAR DEM! Det vill du väl ändå inte?