Årsarkiv: 2006

Just därför som framförhållning är A och O

Uteservering, Medborgarplatsen

Tjej i mobil: Nej, men vi ses på söder för söder is the SCHEISSE! Ja! Ja för fan. Säg till när ni kommer in, men gärna med lite framförhållning så jag kan smeta in något på mina fantastiska ögonfransar!

Det är något med hans leende som gör mig obekväm

Vaksala Torg

Tjej: Kan vi inte dra till McDonalds och käka lunch? Jag vill köpa ett VM-mål for att vinna VM-biljetter.
Kille: Haha, vad dum du är, tror du på det där eller? Man kommer ALDRIG kunna vinna dem.
Tjej: Vaddåra?
Kille: Nej alltså jag litar inte på den där clownen.
Tjej: Vem, Ronald McDonald?
Kille: Ja! Snubben har inte visat sig på flera år. Tro inte på honom. Han är skitskum.