haha, jag tyckte det var jatteroligt! Hade inte sett Willys tidigare heller, sa fick dubbelt upp. Smilbanden drogs dock ner efter att ha last kommentarerna 1-3..
De gör det med flit. Det är bättre reklam om man får stå och klura aldrig så lite. Ägnar man ett varumärke en halv sekund extra uppmärksamhet kommer man ihåg det bättre, dessutom går säkert belöningscentrum igång när problemet är löst. Ovanpå det blir man publicerad på tjuvtittat. Kan det bli bättre reklam?
Det var en frivillig infödd (det finns många såna på festivaler, det är bra) som satte upp dom, han ville göra lite reklam för sin socken brevid Katthult, dvs. Fredshult
Det är ju bra om man åker till Hultsfred, och man får klura lite på vart fan man är, när man kommer dit. Sen går ju belöningscentrum igång åxå, när man kommer på att man hamnade precis där man skulle.
Vänsterhäntas Dag och Sara (12-14): ng li funkar ju. Ni hade aldrig kommit ihåg namnet på företaget om dom skrivit ut hela namnet i reklamen. Det är den lilla tankeverksamheten som gör att vi kommer ihåg reklamen.
Jag är ingen reklamguru men ska man göra reklam som folk kommer ihåg så bör man sätta igång hjärncellerna hos folk. Hälften kommer ihåg, hälften fattar ingenting.
Jag noterade faktiskt inte att det stod något där alls till en början.. Men däremot log min dåliga humor lite åt att ljusuppsättningen i taket såg ut som ett stort cannabislöv :D
#10 rune: behöver man göra reklam för en festival på festivalen? Om någon skulle glömma vart dom va eller? Om dom är för fulla kan dom ju inte lösa skiten i alla fall. Så ganska usel reklam i såna fall.
Den med willys var roligare
den var dålig
Besökarna på hultsfred var väl för fulla för att se någon skillnad ändå :)
sämst
haha, jag tyckte det var jatteroligt! Hade inte sett Willys tidigare heller, sa fick dubbelt upp. Smilbanden drogs dock ner efter att ha last kommentarerna 1-3..
Jag håller helt med #5 Karin, varför måste alla kommentera att det är tråkigt???
man ska inte kolla på kommentarerna, när tråkiga folk skriver dumma kommentarer.
den här var jätteskoj, precis som Willys!!
På Arvikafestivalen gjorde de minsann rätt förra året, och i år hade de TV-skärmar istället!
#3: Du menar på Sfredhult?
Det har alltid varit så, under de senaste åren i alla fall, så jag antar att de gör det med mening.
De gör det med flit. Det är bättre reklam om man får stå och klura aldrig så lite. Ägnar man ett varumärke en halv sekund extra uppmärksamhet kommer man ihåg det bättre, dessutom går säkert belöningscentrum igång när problemet är löst. Ovanpå det blir man publicerad på tjuvtittat. Kan det bli bättre reklam?
Som Rune nr10 sa: det kan vara medvetet för att få folk att lägga märke till vad det står. Och hamna på tjuvtittat.se ;)
”NG LI” är ju en klassiker.
#11 Marcus: Ng Li, Miss Lis okände bror?
#12 Viking Line ;P
#13 Sara: jo, jag vet det. ;-)
Nog för att ni inte gillar kritik, men denna var sämst. Peace out
Det var en frivillig infödd (det finns många såna på festivaler, det är bra) som satte upp dom, han ville göra lite reklam för sin socken brevid Katthult, dvs. Fredshult
SOMMARKVÄLLSTIDNINGSSYNDROMET!
fortsätter..
men bättre än igår.
fasen folk borde varit ute en del o rest o börjat bomba in roliga grejor?! eller ni sparar till hösten?
Det är ju bra om man åker till Hultsfred, och man får klura lite på vart fan man är, när man kommer dit. Sen går ju belöningscentrum igång åxå, när man kommer på att man hamnade precis där man skulle.
Jätteroligt ju. =) Ännu mer kul när man connectar den med Willys reklam.
Vänsterhäntas Dag och Sara (12-14): ng li funkar ju. Ni hade aldrig kommit ihåg namnet på företaget om dom skrivit ut hela namnet i reklamen. Det är den lilla tankeverksamheten som gör att vi kommer ihåg reklamen.
Jag är ingen reklamguru men ska man göra reklam som folk kommer ihåg så bör man sätta igång hjärncellerna hos folk. Hälften kommer ihåg, hälften fattar ingenting.
Det är illa när Personalen röker på, när deltagarna inte får.
Förstår faktiskt inte alls.
Aha… efter en noggrann titt för tredje gången ser jag faktiskt att det står något där.
Jag noterade faktiskt inte att det stod något där alls till en början.. Men däremot log min dåliga humor lite åt att ljusuppsättningen i taket såg ut som ett stort cannabislöv :D
@12 VHD: Dom måste mena ”Ken Lee”!
Socken bredvid Katthult borde vara Vildkatta eller?…
De båda delarna passar inte ihop, så förstår inte det roliga.
#10 rune: behöver man göra reklam för en festival på festivalen? Om någon skulle glömma vart dom va eller? Om dom är för fulla kan dom ju inte lösa skiten i alla fall. Så ganska usel reklam i såna fall.
fattar verkligen inte?
Haha.. Jag känner de som gjorde de :P Fick dock en förklaring till varför :P