Rådgivare (i telefon): Vi kan tyvärr inte bevilja ditt lån eftersom att du inte har tillräcklig säkerhet. (Paus). Jo det går att ordna om du har någon som kan gå i borgen för dig. (Paus). Nej banken kan inte gå i borgen för dig.
Nordea på Kronprinsen
Försöka går ju =)
Och hur har man tjuvlyssnat denna? ^^
Men det kanske är Rådgivaren som är ”tjuvlyssnaren” ?!
ja men det är väl nån som satt brevid rådgivaren som tjuvlyssnade denna kanske…
aja men det jag skulle säga va: kul samtal!
2:
Det var väl inne på en bank antar jag?
Om du någon gång varit på banken så vet du nog att det är en helvetiskt lång väntetid, brukar vara nummer 25 när man kommer in och sedan får man nummer 73…
Eftersom många banker har små ”kontor” precis bredvid ”väntrummet”, utan dörr emellan, där det sitter personer och rådgiver inringande kunder, så är det nog relativt lätt att tjuvlyssna på ett samtal när man sitter där och väntar…
Och det är nog något man gärna gör, för att sitta på en bank och vänta på sin tur tillhör inte livets glädjeämnen…