Lokalbuss, Umeå
Två emo-tjejer sätter sig på bussen.
Tjej 1: Jag funderar på att pierca mig.
Tjej 2: Ah, det är snyggt, men det är inte så unikt. Typ alla har ju piercings nu.
Tjej 1: Ja det har du rätt i, man vill ju inte vara som alla andra. Man skulle komma på nåt nytt.
Tjejerna sitter tysta ett par minuter.
Tjej 1: Du? Tror du man skulle kunna pierca levern?