McDonalds, Skellefteå
Tjej 1 ~16: Men ska vi inte gå dit då?
Tjej 2 ~16: Jag kan inte. Jag ska fara och ta prover.
Tjej 1: Ring bara och säg att du är sjuk!
Tjej 2: Men jag kan ju inte ringa till vårdcentralen och säga att jag är sjuk!
Cred: Eva och Amanda
Vinnarrubrik av Johan Bergman
Bubblare:
Ett sjukt svårt val. Av kEN1-
”Sjukt upptagen just nu, nästa vecka kanske?” Av nina
”Säg att du inte hunnit plugga och be om omprov.” Av Nillson
Nästa veckas rubriktävling hittar du här