Buss 12, Örebro
En tjej och en kille ~20 kliver på bussen och diskuterar en kommande shotfest som tjejen ska ha hemma hos sig.
Killen: Men, det är väl inte förbjudet att dricka öl eller?
Tjejen: Nä, det är okej.
Killen: Bra, för om jag bara skulle shotta skulle det nog gå åt helvete.
Tjejen (ser konfunderad ut och funderar en stund): Men… det har jag liksom planerat…
Vinnarrubrik av Mats A
Bubblare:
Kvinnans list övergår mannens förstånd. Av Tjalle
Ingen väst är skottsäker när man fått för många under den. Av Happymealungen
Det skulle inte dröja länge innan hon förstod att en shotfest aldrig går som planerat… Av Skauningen
Nästa veckas rubriktävling hittar du här