Seven Eleven, Lund
Två killar~15 kommer in på Seven Eleven. De tar varsin Red Bull och går mot kassan.
Kassörskan: Det är två för 30. Vill ni lägga ihop dem?
Kille 1 (till sin kompis): Men då betalar du båda nu så får du 15 kr av mig sen.
Kille 2: Va!?
Kassörskan: Ja, du ska ha 15 kr av honom sen.
Kille 1: Det bestämmer väl inte du? Det är ju mina pengar.
Kassörskan: Ja, utgången är ditåt! Nästa!
Cred: Rasmus