13 thoughts on “En del tar produktplacering på blodigt allvar

  1. sofie says:

    Haha, klockren!

  2. J says:

    Ha ha, kul idé! :)

  3. Sweydia says:

    Blodapelsinerna är slut, då tar jaq en True Blood istället.

  4. Floatpooper says:

    Hade ju passat bättre imorrn, liksom.
    Sunday bloody sunday…

  5. MsHisingen says:

    Suverän!

  6. SnuttJulle says:

    Det går väl att köpa ”riktig” True blood på roligasaker.se har jag för mig (om någon nu är totalfan av serien.

  7. Ubbelubb says:

    #3 Sweydia: Då blodapelsinerna är slut verkar det som om dom vill att vi skall ta avokado istället.

  8. Elina says:

    Och plåster där i vänstra hörnet utifall någon skulle skära blod apelsin med allt för vass kniv eller om herr Skarsgård skulle råka vara framme..

  9. Sanna says:

    #5 SnuttJulle: Ovannämnda butik har tidigare sålt True Blood på flaska.
    Gick förbi den där kylen idag och då var dvderna också slut.

  10. Danne says:

    Jaha, då var vi hemma i mina hoods då! Daglivs hade True Blood-dryck för något år sedan, 99 spänn för 30-35 cl – helt galet! Måste vara ett hårdnackat fan som jobbar med deras produktplaceringar i butiken…

  11. Tord says:

    Precis utanför bild: Tamponger.

  12. PaZ says:

    Visst är det lite roligt, men det där är Daglivs tema-hylla, där de brukar skoja till det litegrann. True Blood-dryckerna som Danne nämner ovan var det stora skämtet. De stod och samlade damm i flera månader innan de (förmodar jag) slängdes. Jag var lite sugen på att prova, men av innehållsförteckningen att döma var det en undermålig produkt.

  13. MrHisingen says:

    Hoppas att de inte koagulerar i kyldisken.. =D

Lämna ett svar

E-postadressen publiceras inte. Obligatoriska fält är märkta *