Ett kostsamt pris för en näsas kris 26 juni, 2011 (11:29) | Tjuvtittat | AnahitaEtiketter: LapparICA Maxi, ÄlmhultCred: Elin STipsa oss!FacebookTwitter
Kanske inte världens bästa marknadsföringsknep, eller?
Betalar för något dåligt. Har de möjligtvis hämtat inspiration från grannen IKEA?
Nej, Anahita, ett pris kan inte vara kostsamt.
En vara, en tjänst eller en händelse mm. kan vara kostsam, ett pris kan vara högt eller lågt…eller bra.
Säljer de månne också
Nötpåse
”Anafylaktisk chock”
Åh, det är ju grossisten som kommer på namnen, och det gäller ju att vara ärlig när det är både ax och blåklint i buketterna…
Har (s) blivit både blå och vita (såväl som röda) nuförtiden?
Snyggt rimmat Anahita!
Att ge bukett för att få mys
kan börja med ”sniff” och sluta med ”nys”.
Inte för att detta har något med bilden att göra, men jag såg en skylt idag på Hemköp intill Chapmans torg. Det stod ”frigående ägg” på hylletiketten. Fenomenalt kul ju. Kan inte någon kameraägare gå dit och fota och lägga upp här?
#9 Samson Biceps
En sån bild har redan varit med