30 thoughts on “Hultsfredsfestivalen kopierar Willy:s succéreklam!

  1. Viktor says:

    Den med willys var roligare

  2. Philip says:

    Besökarna på hultsfred var väl för fulla för att se någon skillnad ändå :)

  3. Karin says:

    haha, jag tyckte det var jatteroligt! Hade inte sett Willys tidigare heller, sa fick dubbelt upp. Smilbanden drogs dock ner efter att ha last kommentarerna 1-3..

  4. e.n says:

    Jag håller helt med #5 Karin, varför måste alla kommentera att det är tråkigt???

    man ska inte kolla på kommentarerna, när tråkiga folk skriver dumma kommentarer.

    den här var jätteskoj, precis som Willys!!

  5. Albin Olsson says:

    På Arvikafestivalen gjorde de minsann rätt förra året, och i år hade de TV-skärmar istället!

  6. Bussola says:

    #3: Du menar på Sfredhult?

  7. Aaron says:

    Det har alltid varit så, under de senaste åren i alla fall, så jag antar att de gör det med mening.

  8. rune says:

    De gör det med flit. Det är bättre reklam om man får stå och klura aldrig så lite. Ägnar man ett varumärke en halv sekund extra uppmärksamhet kommer man ihåg det bättre, dessutom går säkert belöningscentrum igång när problemet är löst. Ovanpå det blir man publicerad på tjuvtittat. Kan det bli bättre reklam?

  9. Marcus says:

    Som Rune nr10 sa: det kan vara medvetet för att få folk att lägga märke till vad det står. Och hamna på tjuvtittat.se ;)

    ”NG LI” är ju en klassiker.

  10. Vänsterhäntas Dag says:

    #11 Marcus: Ng Li, Miss Lis okände bror?

  11. Sara says:

    #12 Viking Line ;P

  12. Vänsterhäntas Dag says:

    #13 Sara: jo, jag vet det. ;-)

  13. thorkun says:

    Nog för att ni inte gillar kritik, men denna var sämst. Peace out

  14. Wildheart says:

    Det var en frivillig infödd (det finns många såna på festivaler, det är bra) som satte upp dom, han ville göra lite reklam för sin socken brevid Katthult, dvs. Fredshult

  15. pappabloggen 2 says:

    SOMMARKVÄLLSTIDNINGSSYNDROMET!
    fortsätter..

    men bättre än igår.

    fasen folk borde varit ute en del o rest o börjat bomba in roliga grejor?! eller ni sparar till hösten?

  16. Floatpooper says:

    Det är ju bra om man åker till Hultsfred, och man får klura lite på vart fan man är, när man kommer dit. Sen går ju belöningscentrum igång åxå, när man kommer på att man hamnade precis där man skulle.

  17. airaM says:

    Jätteroligt ju. =) Ännu mer kul när man connectar den med Willys reklam.

  18. Marcus says:

    Vänsterhäntas Dag och Sara (12-14): ng li funkar ju. Ni hade aldrig kommit ihåg namnet på företaget om dom skrivit ut hela namnet i reklamen. Det är den lilla tankeverksamheten som gör att vi kommer ihåg reklamen.

    Jag är ingen reklamguru men ska man göra reklam som folk kommer ihåg så bör man sätta igång hjärncellerna hos folk. Hälften kommer ihåg, hälften fattar ingenting.

  19. Lasse says:

    Det är illa när Personalen röker på, när deltagarna inte får.

  20. Ixectrona says:

    Förstår faktiskt inte alls.

  21. Ixectrona says:

    Aha… efter en noggrann titt för tredje gången ser jag faktiskt att det står något där.

  22. Sienna says:

    Jag noterade faktiskt inte att det stod något där alls till en början.. Men däremot log min dåliga humor lite åt att ljusuppsättningen i taket såg ut som ett stort cannabislöv :D

  23. pinnen says:

    @12 VHD: Dom måste mena ”Ken Lee”!

  24. SephoraBaby says:

    Socken bredvid Katthult borde vara Vildkatta eller?…

  25. Ensomvardär says:

    De båda delarna passar inte ihop, så förstår inte det roliga.

  26. Josephine says:

    #10 rune: behöver man göra reklam för en festival på festivalen? Om någon skulle glömma vart dom va eller? Om dom är för fulla kan dom ju inte lösa skiten i alla fall. Så ganska usel reklam i såna fall.

  27. /elin says:

    fattar verkligen inte?

  28. Elina says:

    Haha.. Jag känner de som gjorde de :P Fick dock en förklaring till varför :P

Lämna ett svar

Din e-postadress kommer inte publiceras. Obligatoriska fält är märkta *